et-EE

SYNLAB EESTI OÜ „PROOVIVÕTT KODUS“ LABORITEENUSE KASUTAJATINGIMUSED

Käesolevad kasutajatingimused (Kasutajatingimused) reguleerivad SYNLAB Eesti OÜ (registrikood 11107913, aadress Veerenni 53a, 10138, Tallinn, e-post klienditugi@synlab.ee, telefon 17123) (Teenusepakkuja) poolt pakutavaid teenuseid / tooteid telliva isiku (Klient) õigusi ja kohustusi laboriteenuse (Laboriteenus) koju tellimisel (Proovivõtt Kodus Teenus või Teenus) ja veebikeskkonna proovivottkodus.synlab.ee (Proovivõtt Kodus Veebikeskkond või Veebikeskkond) kasutamisel.

  1. PROOVIVÕTT KODUS TEENUSE SISU
    1. Proovivõtt Kodus Teenus võimaldab tellida Laboriteenust koju iseendale või teisele isikule (Muu Prooviandja).
    2. Laboriteenuse sisuks on inimkehast võetud bioloogilise materjali (Proov) analüüsimine ning analüüsitulemuste interpreteerimine vastavalt Kliendi poolt tellitud Laboriteenusele. Käesolevate kasutajatingimuste mõistes loetakse Laboriteenuseks ka tellitavad konsultatsiooniteenused, välja arvatud osas, mis seondub Proovi andmise, töötlemise, analüüsimise või tulemuste edastamisega, mille puhul ei ole Laboriteenuste kohta käivad sätted kohaldatavad.
    3. Selguse huvides selgitame, et Proovivõtt Kodus Teenuse raames ei ole võimalik tellida kõiki Teenusepakkuja nimekirjas olevaid Laboriteenuseid. Proovivõtt Kodus Teenuse raames pakutavate Laboriteenuste kirjeldused on kättesaadavad Proovivõtt Kodus Veebikeskkonnas.
    4. Veebikeskkonda on võimalik kasutada peamiste veebibrauserite (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari) viimaste versioonidega..
    5. Laboriteenuse näol on tegemist tervishoiuteenusega ning Teenusepakkuja on käsitletav tervishoiuteenuse osutajana. Käesolevate Kasutustingimustega (lepinguga) annab Klient või Muu Prooviandja nõusoleku Laboriteenuse kui tervishoiuteenuse osutamiseks Teenusepakkuja poolt käesolevates Kasutajatingimustes sätestatud tingimustel. Laboriteenuse sisuks ei ole haiguste diagnoosimine ega arstiabi osutamine. Teenusepakkuja soovitab Kliendil (või Muul Prooviandjal) konsulteerida Laboriteenuse tulemuste osas arstiga.
    6. Teenusepakkuja kinnitab, et tal on olemas kõikide pakutavate Laboriteenuste osutamiseks vajalikud load, litsentsid, registreeringud ja täidetud on muud tingimused, mis tulenevad õigusaktidest. Teenusepakkuja on Eesti Akrediteerimiskeskuse (eak.ee) poolt akrediteeritud ning vastab ISO 15189 standardile. Teenusepakkuja järgib Eesti Laborimeditsiini Ühingu poolt heaks kiidetud ravijuhendeid.
    7. Teenusepakkuja kinnitab, et rakendab vajalikke meetmeid osutatavate Laboriteenuste kvaliteedi tagamiseks. Teenusepakkuja teeb kõik mõistlikud pingutused tagamaks, et Laboriteenuse tulemused on täpsed ja tõepärased. Vaatamata Teenusepakkuja pingutustele, ei ole võimalik välistada täies ulatuses ohtu, et Laboriteenuse raames Teenusepakkuja poolt Kliendile Kliendi (või Muu Prooviandja) terviseseisundi kohta antav teave ei ole täpne või tõepärane.
  2. TEENUSE TELLIMINE
    1. Proovivõtt Kodus Teenuse tellimiseks peab Klient sisestama Veebikeskkonda aadressi, kus Klient Teenuse osutamist soovib. Veebikeskkond valideerib automaatselt aadressi kuulumise teeninduspiirkonda. Kui aadress ei kuulu teeninduspiirkonda, ei ole võimalik Teenust tellida.
    2. Pärast aadressi sisestamist peab Klient valima toote (Laboriteenuse), mille tellimist Klient soovib.
    3. Klient peab Proovivõtt Kodus Teenuse tellimiseks Veebikeskkonda sisse logima riigi autentimisteenuse TARA autentimise kaudu, s.o. ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID vahendusel. Kui Kliendil puudub ID-kaart, mobiil-ID või Smart-ID, saab Teenust tellida võttes ühendust klienditoega, helistades 17123 või kirjutades klienditugi@synlab.ee.
    4. Pärast toote (Laboriteenuse) valimist peab Klient sisestama Veebikeskkonda isiku andmed, kellele Teenus tellitakse. Kliendi isikukood, eesnimi ja perekonnanimi täidetakse automaatselt TARAst saadud andmetega. Kui Klient soovib tellida Teenust Muule Prooviandjale, siis tuleb sisestada Muu Prooviandja andmed (isikukood, eesnimi, perekonnanimi).
    5. Veebikeskkonna kaudu saab Teenust tellida korraga kuni viiele isikule. Kui Klient soovib tellida Teenust enamale arvule isikutele, saab seda teha helistades klienditoele 17123 või kirjutades klienditugi@synlab.ee.
    6. Kui Kliendil on Teenuse tellimiseks perearsti või eriarsti digitaalne saatekiri, tuleb Veebikeskkonnas märkida, et Teenus tellitakse saatekirja alusel. Kui Kliendil on Teenuse tellimiseks perearsti või eriarsti paberkandjal saatekiri, tuleb saatekiri Veebikeskkonda üles laadida (.pdf, .jpg või .png failina).
    7. Muule Prooviandjale Teenuse tellimiseks on vajalik Muu Prooviandja nõusolek Teenuse tellimiseks ning Muu Prooviandja andmete edastamiseks. Teenuse tellimisega kinnitab Klient nõusoleku olemasolu.
    8. Pärast prooviandja (Klient ise või Muu Prooviandja) andmete sisestamist tuleb Veebikeskkonnas valida Teenuse saamiseks sobiv kuupäev ja kellaaega, vastavalt Veebikeskkonnas toodud valikutele.
    9. Pärast kuupäeva ja kellaaja kinnitamist tuleb tellitud Teenuse eest tasuda Veebikeskkonnas toodud juhiseid järgides. Veebikeskkond kasutab SEB Payments integratsiooni. Teenuse tasu koosneb Laboriteenuse hinnast ning väljasõidutasust (vt peatükk Proov).
    10. Saatekirjaga tellimise korral tasub Klient ainult väljasõidutasu ning Laboriteenuse eest Klient tasu maksma ei pea.
    11. Pärast Teenuse eest tasumist genereeritakse Teenuse tellimuse kinnitus, mis edastatakse Kliendile e-kirjaga ja SMSiga.
    12. Teenuse tellimiseks väljapool Harjumaad või saartele, palume kontakteeruda SYNLABi klienditoega klienditugi@synlab.ee või telefonil 17123.
  3. TEENUSE HIND
    1. Proovivõtt Teenuse hind koosneb tellitud Laboriteenuse hinnast vastavalt Teenusepakkuja hinnakirjale ning väljasõidutasuhinnast.
    2. Laboriteenuse hind kuvatakse Veebikeskkonnas Laboriteenuste nimekirjas.
    3. Väljasõidutasu hind on 60 eurot, kui Teenus tellitakse aadressile kuni 20 km raadiuses Teenusepakkuja kesklaborist (Tallinn, Veerenni 53a). Proovivõtule aadressile kaugemal kui 20 km raadius Teenusepakkuja kesklaborist rakendub transporditasu 1,6 eurot/km, millele lisandub käibemaks. Proovivõtukoha kaugus ja sellest tulenev transpordi hind arvutatakse in-ADS rakenduse alusel. Enne Teenuse tellimist kuvatakse Kliendile Teenuse koguhind Veebikeskkonna kaudu.
  4. PROOVIVÕTUAJA MUUTMINE, TELLIMUSE TÜHISTAMINE
    1. Kui Klient (või Muu Prooviandja) ei ole veel Proovi andnud, on Kliendil õigus tellitud Teenusest taganeda, esitades Teenusepakkujale 14 päeva jooksul alates Teenuse eest tasumisest ühemõttelise taganemisavalduse, välja arvatud sellise Laboriteenuse tellimisel, mis eeldab Teenusepakkuja poolt proovivõtukomplekti saatmist Kliendile kui Teenusepakkuja on juba proovivõtukomplekti Kliendile saatmiseks postiteenuse osutajale üle andnud.
    2. Teenuse tellimusest on võimalik taganeda kõige hiljem broneeringule eelneval päeval kuni 15:00. Kui selleks ajaks aega tühistatud ei ole, siis kaotab klient VÕS § 47 lg 3 punkt 12 järgi taganemisõiguse.
    3. Teenuse tellimusest saab taganeda kontakteerudes SYNLABi klienditoega. Teenuse tellimusest taganemiseks on võimalik kasutada ka käesolevate Kasutustingimuste Lisas 1 toodud taganemisavaldust. Klient võib esitada ka muu ühemõttelise avalduse e-posti aadressile klienditugi@synlab.ee.
    4. Kui Klient taganeb tellitud Teenusest vastavalt käesolevale peatükile, tagastatakse talle tema poolt Teenuse eest tasutu hiljemalt 14 päeva jooksul arvates Kliendi esitatud taganemisavalduse jõudmisest Teenusepakkujani.
  5. PROOVI ANDMINE
    1. Proovi võtmine toimub Kliendi tellitud aadressil.
    2. Kokkulepitud ajal tuleb asjakohaste vahenditega varustatud SYNLABi brigaad kokkulepitud aadressile tellitud Proove võtma. Klient (või Muu Prooviandja) kohustub olema Proovi andmiseks kokkulepitud päeval kokkulepitud aadressil ning tagama, et temaga on võimalik saada ühendust telefoninumbril, mille Klient (või Muu Prooviandja) on andnud SYNLABile.
    3. Proovi andes, tuleb esitada Kliendi (või Muu Prooviandja) isikut tõendav dokument.
    4. Klient (või Muu Prooviandja) on kohustatud järgima talle Proovi võtmiseks antud juhiseid. Teenusepakkuja ei vastuta oma kohustuste rikkumise eest, mis tulenes sellest, et Klient (või Muu Prooviandja) ei ole järginud talle Proovi andmiseks antud juhiseid.
    5. Brigaadiga on võimalik kaasa anda eelnevalt korrektsesse proovinõusse võetud uriini, rooja vm proovimaterjali.
  6. KASUTAJAKONTO
    1. Laboriteenuse kasutamiseks luuakse Kliendile kasutajakonto minu.synlab.ee veebilehele. Kasutajakonto vahendusel on Kliendil (või Kliendi palvel Teenusepakkuja klienditeenindajal) võimalik tellida Laboriteenuseid ning tutvuda Laboriteenuste tulemustega.
    2. Kasutajakonto loomise ja Kasutajakontole ligipääsemise tingimused võivad erineda, sõltuvalt Kliendi valitud identifitseerimise viisist, muu hulgas võivad lisanduda teenustasud. SYNLAB võib Kliendi identifitseerimiseks edastada Kliendi isikuandmed selleks volitatud teenusepakkujatele.
    3. Kasutajakonto loomisel sisestab Klient enda e-posti aadressi ja telefoninumbri. Kliendi e-posti aadress on Teenusepakkujale vajalik selleks, et teavitada Klienti kasutajakontole laekunud teadetest. Telefoninumber on vajalik võimalike küsimuste lahendamiseks ja võib olla vajalik Kliendi identifitseerimiseks. Klient kohustub vastavalt vajadusele uuendama enda kasutajakontoga seotud e posti aadressi ja telefoninumbrit.
    4. Klient vastutab oma kasutajakonto turvalisuse eest. Klient tagab oma identifitseerimist võimaldavate vahendite (nt ID-kaart, telefon, PIN-koodid) turvalisuse ning on teadlik, et nende valedesse kätesse sattumine võib muu hulgas kaasa tuua Kliendi isikuandmete, sealhulgas terviseandmete lekkimise. Klient vastutab ise mistahes kahju või tagajärgede eest, mis tuleneb identifitseerimisteenuste ebaõigest kasutamisest või oma identifitseerimisvahendite kolmandatele isikutele kättesaadavaks tegemisest.
    5. Klient teavitab SYNLAB-i viivitamata, kui talle tundub või ta on teadlik, et identifitseerimisteenustes esineb vigu, kui kõrvaline isik saab ligipääsu tema kasutajakontole või kui Kliendi isikuandmete turvalisus võib muul põhjusel olla ohus.
    6. SYNLAB võtab kasutusele asjakohased tehnilised ja korralduslikud meetmed Kliendi kasutajakonto ja isikuandmete turvalisuse tagamiseks, kuid Klient on teadlik, et turvameetmetest hoolimata ei ole elektrooniline andmeedastus ega andmete elektrooniline säilitamine alati täielikult turvaline ega kaitstud vigade ja väliste rünnete eest. Seetõttu ei ole välistatud, et Kliendi andmed võivad kaduda, hävida, kahjustada või saada kättesaadavaks kõrvalistele isikutele. SYNLAB ei vastuta kahju eest, mille ärahoidmine ei sõltunud SYNLABist või mille ärahoidmist ei saanud SYNLAB-ilt mõistlikult oodata.
    7. Klient on teadlik, et SYNLAB ei saa tagada oma Veebikeskkonna teenuste katkematut toimimist. Kliendi ligipääs SYNLAB-i Veebikeskkonnale ja oma kasutajakontole võib erinevatel põhjustel olla mõnikord häiritud, näiteks võib esineda häireid väliste teenusepakkujate, sealhulgas võrguteenuse pakkujate töös. Klient peab oma tervisega seonduvate otsuste tegemisel arvestama, et Kliendil ei pruugi olla alati kasutajakontole ligipääsu. SYNLAB reageerib häiretele Veebikeskkonna töös esimesel võimalusel ning võtab kasutusele mõistlikud meetmed olukorra parandamiseks.
  7. LABORITEENUSE TULEMUSTE EDASTAMINE
    1. Teenusepakkuja teeb Kliendi tellitud Laboriteenuse tulemused Kliendile minu.synlab.ee kasutajakonto vahendusel kättesaadavaks konkreetse proovi või analüüsiga seotud infolehel märgitud aja jooksul alates Proovi andmisest. Vastavalt Kliendi valikule oma kasutajakonto seadetes, edastab Teenusepakkuja Kliendile teate analüüsitulemuste kasutajakontole laekumisest kas e-kirja ja/või SMS-i vahendusel.
    2. Vastavalt kehtivatele nõuetele, edastab Teenusepakkuja Laboriteenuse tulemused ka Eesti Tervise Infosüsteemi (terviseportaal.ee), mille vastutav töötleja on Sotsiaalministeerium ning volitatud töötleja on Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus (registrikood 70009770, aadress Uus-Tatari tn 25, 10134 Tallinn). Tervise Infosüsteemiga seotud küsimuste korral võite ühendust võtta Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse kasutajatoega telefonil +372 794 3943 või e-posti aadressil abi@tehik.ee. Eesti ID-kaardi või mobiil-ID olemasolul on Kliendil võimalik ise infosüsteemis olevate andmetega tutvuda. Kliendil on kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused tervise infosüsteemis hoitavate andmete suhtes, s.h sulgeda andmed nii, et need ei ole kellelegi kättesaadavad.
    3. Kui Proovi analüüsimisel selgub, et Proov ei võimalda Kliendi poolt tellitud Laboriteenuse osutamist, teavitab Teenusepakkuja sellest Klienti ning selgitab, milles Proovi sobimatus seisnes. Kui Proovi sobimatus on tingitud Teenusepakkujast tulenenud asjaoludest, osutab Teenusepakkuja Kliendile (või Muule Prooviandjale) sama Laboriteenuse uuesti, nõudmata selle eest tasu.
  8. PRETENSIOONIDE ESITAMINE
    1. Osutatud Teenus loetakse üle vaadatuks ja vastuvõetuks, kui Klient ei edasta Teenusepakkujale mõistliku aja jooksul alates Teenuse tulemuste Kliendile kättesaadavaks tegemisest Laboriteenuse tulemuste kohta pretensiooni. Klient saab Teenusepakkujale pretensioone esitada aadressil klienditugi@synlab.ee või kohapeal. Pretensioonis näitab Klient konkreetselt, millise Teenuse tulemuse suhtes pretensioon on esitatud.
    2. Kui Kliendi (või Muu Prooviandja) Proov on pretensiooni saamise hetkel ja sellele järgneval tööpäeval veel analüüsikõlbulik, teostab Teenusepakkuja pretensiooni õigustatuse korral pretensioonis viidatud näitaja kohta tasuta uue analüüsi ning teeb uue analüüsi tulemused Kliendile kättesaadavaks.
    3. Võimaldamaks Teenusepakkujal teostada vajaduse korral Proovi kordusanalüüs, soovitab Teenusepakkuja Kliendil pretensiooni esitada võimalikult kiiresti. Proove säilitatakse üldjuhul kuni 3 (kolm) päeva. Sõltuvalt tellitud Laboriteenusest, säilitatakse mõnel juhul Proove kauem, kuid mõnel juhul ei säilitata Proove üldse.
  9. VASTUTUS
    1. Teenusepakkuja vastutab Teenuse osutamisel üksnes oma kohustuste süülise rikkumise eest.
    2. Teenusepakkuja võib Teenuse osutamisel kasutada teisi teenusepakkujaid, vastutades Kliendi ees teiste teenusepakkujate tegevuse eest samamoodi kui enda tegevuse eest.
    3. Teenusepakkuja ei vastuta selliste oma kohustuste rikkumise eest, mis tulenevad sellest, et Klient (või Muu Prooviandja) ei ole järginud talle Proovi andmiseks antud juhiseid.
    4. Teenuse osutamise üle teostab järelevalvet Terviseamet, registri number 70008799, Paldiski mnt 81, 10619, Tallinn, tel 6943500, e-post kesk@terviseamet.ee. Teenusepakkuja vastu tekkinud pretensioonide korral on Kliendil õigus esitada Terviseametile vastavasisuline kaebus või avaldus. Täpsemat teavet kaebuse või avalduse esitamise kohta leiab Terviseameti kodulehelt (terviseamet.ee).
  10. TÄIENDAV TEAVE
    1. Kasutajatingimustes sätestatud õigused ja kohustused seoses Teenuse osutamisega jõustuvad hetkel, kui Klient on tellitud Teenuse eest tasunud.
    2. Tellitud Teenuste hinnad, s.h maksud ja muud hinna koostisosad ja nende suurus, kuvatakse ostuhetkel Kliendile. Teenuste hinnakirja ja hinnakalkulatsiooni tingimustega saab Klient tutvuda Veebikeskkonnas.
    3. Teenusepakkujal on õigus jätta Kliendi poolt tellitud Teenuse osutamata, kui Klient ei järgi Kasutajatingimustes sätestatud korda.
    4. Enne Teenuse eest tasumist on Kliendil võimalik Teenuse tellimisel sisestatud andmed üle kontrollida ning vajadusel lasta sisestatud andmeid muuta.
    5. Kasutajakonto kasutamise ja Teenuse seotud küsimuste ning tagasiside andmise soovi korral on Kliendil võimalik pöörduda Teenusepakkuja klienditoe poole helistades telefoninumbril 17123 või saates e-kirja aadressil klienditugi@synlab.ee.
    6. Teenusepakkuja pakub Kasutajatingimuste sõlmimise võimalust ja osutab Teenuseid eesti keeles.
  11. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
    1. Teenuse tellimisel töötleb Teenusepakkuja Kliendi või Muu Prooviandja isikuandmeid. Teenusepakkuja on Teenuse osutamisel isikuandmete vastutav töötleja.
    2. Teenusepakkuja hoiab Teenuse osutamisel Teenusepakkujale Kliendi (ja Muu Prooviandja) suhtes teatavaks saanud andmeid saladuses ja töötleb andmeid vaid Kasutajatingimustes sätestatud tingimustel. Teenusepakkuja järgib kõiki õigusaktidest tulenevaid andmekaitse kohustusi ning sõlmib isikuandmete kaitset ja konfidentsiaalsust puudutavad lepingud oma töötajate, alltöövõtjate ja muude isikutega, kellel võib olla ligipääs Kliendi (ja Muu Prooviandja) poolt edastatud isikuandmetele. Andmesubjektil (Kliendil või Muul Prooviandjal) on kõik seadusest tulenevad andmesubjekti õigused.
    3. Töödeldavad isikuandmed võivad hõlmata järgmiseid isikuandmeid, mis hõlmavad isikuandmete eriliike Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EL) 2016/679 (edaspidi Määrus) artikli 9 lõike 1 tähenduses (terviseandmeid):
      1. kasutajakonto loomiseks ja kasutamiseks vajalikud isikuandmed, mida Klient on ise Teenusepakkujale avaldanud: Kliendi eesnimi, perekonnanimi, isikukood, sünnikuupäev, kontaktandmed (nt e-postiaadress, telefon, aadress), isikut tõendava dokumendi number, tüüp, väljaandjariik ja kehtivuskuupäev;
      2. tervishoiuteenuse osutamise käigus saadud andmed (eelkõige teostatud analüüsi tulemused);
      3. Kliendi isikuandmete töötlemise õiguslik alus on Kliendi tellitud Laboriteenuse osutamise tagamine (Määruse artikkel 9 lõige 2 punkt h: isikuandmete töötlemine on vajalik tervishoiuteenuse korraldamiseks, tuginedes tervishoiutöötajaga sõlmitud lepingule).
    4. Teenusepakkuja säilitab Laboriteenuse osutamisel koostatud dokumente 30 aastat, vastavalt tervishoiuteenuste korraldamise seadusele (§ 42, lõige 4).
    5. Proovimaterjale säilitatakse üldreeglina kuni 3 päeva.
    6. Kliendil (või Muul Prooviandjal) on tema isikuandmete töötlemisel kõik andmesubjektile kehtivast õigusest tulenevad õigused. Muuhulgas on Kliendil (või Muul Prooviandjal) järgmised õigused:
      1. juurdepääsuõigus: n õigus igal ajal küsida, kas Teenusepakkujal on tema kohta isikuandmeid või mitte ning saada teavet selle kohta, milliseid isikuandmeid Teenusepakkuja tema kohta töötleb;
      2. õigus isikuandmete parandamisele: õigus taotleda Teenusepakkujalt oma isikuandmete täpsustamist või parandamist, kui need on ebapiisavad, puudulikud või valed;
      3. õigus vastuväidete esitamisele: õigus esitada Teenusepakkujale vastuväiteid oma isikuandmete töötlemise suhtes;
      4. õigus nõuda isikuandmete kustutamist: õigus taotleda isikuandmete kustutamist;
      5. õigus piirata töötlemist: õigus nõuda, et Teenusepakkuja piiraks isikuandmete töötlemist, kui Teenusepakkuja ei vaja isikuandmeid enam töötlemise eesmärkidel või kui andmesubjekt on esitanud isikuandmete töötlemise suhtes vastuväite;
      6. õigus andmete ülekantavusele: õigus saada Teenusepakkujalt isikuandmeid, mida Klient on ise Teenusepakkujale esitanud ning mida töödeldakse Kliendiga sõlmitud lepingu täitmiseks, kirjalikult või üldkasutavas elektroonilises vormingus, ning nõuda, kui see on tehniliselt võimalik, et Teenusepakkuja edastaks need andmed kolmandale teenusepakkujale
      7. õigus esitada kaebus: kui andmesubjekt leiab, et tema isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õigusi, on andmesubjektil õigus pöörduda nõude või kaebusega Andmekaitse Inspektsiooni (aki.ee) või kohtu poole.
    7. Eelmises punktis loetletud õigused seoses isikuandmete töötlemisega ei ole täielikud õigused. Teatud juhtudel võivad teiste andmesubjektide õigused või Teenusepakkuja juriidilised kohustused piirata andmesubjekti õigusi.
    8. Teenusepakkuja kohustub tagama isikuandmete töötlemise turvalisuse, eesmärgiga kaitsta isikuandmeid tahtmatu või volitamata töötlemise, avalikuks tuleku või hävimise eest. Võttes arvesse teaduse ja tehnoloogia viimast arengut ja rakendamise kulusid ning isikuandmete töötlemise laadi, ulatust, konteksti ja eesmärke, samuti töötlemisest tulenevaid füüsiliste isikute õigusi ja vabadusi ähvardavaid erineva tõenäosuse ja suurusega ohte, rakendab Teenusepakkuja isikuandmete töötlemisel asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid isikuandmete turvalisuse tagamiseks. Muuhulgas on Teenusepakkuja sõlminud konfidentsiaalsuskokkulepped kõikide oma töötajatega, kes puutuvad kokku isikuandmetega oma tööülesannete täitmisega seoses.
    9. Isikuandmete töötlemisega kaasnevate õiguste teostamiseks või taotluste esitamiseks või isikuandmete töötlemisega seotud küsimuste esitamiseks võib võtta ühendust Teenusepakkuja andmekaitsespetsialistiga: andmekaitse@synlab.ee või helistada Teenusepakkuja klienditoe telefonil 17123.
    10. Nõustudes kasutajatingimustega saadab SYNLAB Teile SMS-i teel küsimused teenuse kvaliteedi hindamiseks. Sellest loobumiseks kirjutage klienditugi@synlab.ee
  12. KASUTAJATINGIMUSTE MUUTMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE
    1. Teenusepakkujal on õigus Kasutajatingimusi ühepoolselt muuta, avaldades muudetud Kasutajatingimused Veebikeskkonnas. Igale Kliendi poolt esitatud tellitud Teenusele kohalduvad need Kasutajatingimused, mis olid jõus konkreetse Teenuse tellimise hetkel.
    2. Käesoleva lepingu täitmisest tulenevad vaidlused lahendatakse poolte läbirääkimiste teel. Lepingule kohaldatakse Eesti õigust.
    3. Tarbijast kliendil on õigus pöörduda ka tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse poole, milleks Eestis on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbijavaidluste komisjon, mis asub aadressil Endla 10A, 10122 Tallinn ning mille e-posti aadress on avaldus@komisjon.ee või tarbijavaidluste veebipõhise lahendamise platvormi vahendusel aadressil: http://ec.europa.eu/odr.

Lisa 1 - taganemisvorm

Sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganemise avalduse tüüpvorm

    (täitke ja tagastage käesolev vorm üksnes juhul, kui soovite lepingust taganeda)
  • Kellele: SYNLAB Eesti OÜ (registrikood 11107913, aadress Veerenni 53a, 10138, Tallinn, e-post klienditugi@synlab.ee, telefon 17123
  • Käesolevaga taganen/taganeme (*) lepingust, mille esemeks on järgmine asi (*) / järgmine teenus (*)
  • Tellimuse esitamise kuupäev (*) / asja kättesaamise kuupäev (*)
  • Tarbija nimi / tarbijate nimed
  • Tarbija aadress / tarbijate aadressid
  • Tarbija allkiri / tarbijate allkirjad (ainult juhul, kui käesolev vorm esitatakse paberil)
  • Kuupäev
  • (*) Mittevajalik maha tõmmata